• Bli Medlem!

Bli Medlem!

Du är välkommen precis när som helst att söka dig till oss. Vi har väldigt högt i tak och ser väldigt positivt på diskussioner. Genom detta arbetar vi direkt i demokratins anda. Att vara aktiv inom vårt parti innebär inte att du får ett massivt arbete, du väljer själv hur aktiv du skall vara. Vi ser dock helst att du medverkar på våra möten som vi har en gång per månad. Vi tar varmt emot dig som vill bli medlem och vill upplysa dig om att din åsikt är det som väger tyngst. Det handlar inte om att vara välutbildad och prata ett språk som ingen förstår – det handlar om att ha åsikter som du aktivt vill jobba med.

I vårt parti behöver du inte politiska förkunskaper, akademisk utbildning eller dylikt. Hos oss är du varmt välkommen om du har samma åsikter som oss! Med tiden lär du dig hur saker och ting fungerar. Så tveka inte – har du funderingar på att aktivera dig – ta steget. Tillsammans gör vi skillnad!

Du kan bli medlem direkt genom att klicka här. För att hänga med i vad vi tycker i aktuella samhällsfrågor och vad vi jobbar med just nu, följ vår facebooksida!