Interna Nyheter

V-Skurup är på gång!

I tordags (12/1) hade V-Skurup möte. Det kom upp mycket som skall diskuteras vidare på kommande möte. Vi arbetar just nu ganska intensivt med skolfrågor. Sidan om detta så sker också en planering för hur vi skall gå till väga för att få bättre kontakt med Skurups invånare. Hittills har vi fått god information via Facebookgruppen, “Skurups kommun”. Positivt är det också att det inom kort kommer fler personer in i partiet som vill vara aktiva medlemmar.

I kalendern här på hemsidan kan du som besökare nu hitta datum och tider för möten med 2 månaders framförhållning. Andra möten, utanför Skurup, tillkommer också i denna kalender med jämna mellanrum. Dock inte med samma framförhållning. Ett kommande möte, närmare bestämt den 31/1, kommer att äga rum i Malmö. Detta möte är med ingen mindre än Jonas Sjöstedt. Både medlemmar och sympatisörer är välkomna till detta! Mer information kommer inom kort.

Slutligen så har det nu skapats en Android-app för er som har Android-mobiler. Denna app gör det möjligt att följa uppdateringarna på hemsidan via mobilen. Troligen kommer denna app så småningom även komma till iPhone. Appen finns att ladda ner via länken på förstasidan. Länken finns längst upp på höger sida.